sobota, 23 kwietnia 2011

Słodki post

Pięć stów pojawiło się na liczniku! Cieszy mnie to bardzo i jak już wcześniej obiecywałam, zapraszam z tej okazji na moje pierwsze blogowe candy. Tremę mam jak... khm... cholera:) Ale co tam! Podejmuję ryzyko, najwyżej nikt się nie zgłosi...
Do wygrania są m.in. papiery, koronka, kwiatki i kilka innych przydasiów:) Chętnych zapraszam do zapisywania się w komentarzach do 15 - go maja.

Zasady wszyscy znają:) Moje cukierasy przeznaczone są dla wszystkich zainteresowanych także tych, którzy bloga jeszcze nie posiadają. Nie zapomnijcie tylko podać adresu e-mail:)


A tutaj mniejsza wersja do wrzucenia na pasek boczny:

83 komentarze:

  1. czyżbym była pierwsza? ;D
    zgłaszam się oczywiście i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem i ja, pyszne cukiereczki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z chęcią sie zgłoszę po pyyyszne cukierasy:):)
    Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja ja :)
    http://moniaz125.blox.pl/html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja myślę, że za chwilkę to będzie baaardzo długi ogonek chętnych choć wolałabym sama przygarnąć słodycze:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuje sie i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2011/04/candy-majowe.html

    Zapraszam do mnie na candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja się dopisuję i już pędzę do siebie zostawić informację :) Też miałam tę tremę, a teraz jestem w szoku, że tyle osób się dopisuje na moje candy :D Życzę równie wielu uczestników! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętni zaraz się zlecą :) Ja jestem bardzo chętna :)

    Pozdrawiam!

    www.waniliowowsc.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się dopisuję :)
    I pozdrawiam,
    Ola
    http://nojta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się w kolejce! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już zdążyłam się tu u Ciebie zadomowić. No to na cukiereczki też się zapiszę :D Pozdrawiam leniwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. również zgłaszam się po słodkości :)
    trochenieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne rzeczy, akurat by mi się przydały do wyrobu kartek...Dlatego też spieszę stanąć w kolejce ;)
    scarabae@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również chciałabym się zgłosić na Candy u Ciebie:-)

    Zapraszam również do obejrzenia moich pierwszych prac:
    www.wiosennenatchnienia.blogspot.com

    Ciepło pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się i ja, do siebie zapraszając :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Więc i ja ustawiam się w kolejce. Apetyt na takie słodkości rośnie ojj rośnie

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie dopisuję się do listy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się po przydasie :)
    kati.sc625@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. piękności do rozdania. Zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja się chętnie zapiszę :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przydasie piękne zapisuje sie zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe candy i chętnie stanę w kolejce:) Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się po słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Z wielką chęcią i nadzieją zapisuję się na te przydasie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. To ja też nieśmiało stanę w kolejce:)
    Pozdrawiam
    maggdaja@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. i jeszcze ja ustawiam się w kolejce:)pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam sie. Obserwuję jako Kinga.
    mój blog szalone-zycie-kingi.blogspot.com
    emial kinga9876@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. dla kogoś kto zaczyna przygodę to jak gwiazdka z nieba :)
    pozdrawiam alusiek7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Już ustawiam się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  30. Z ogromną przyjemnością zapisuję się na candy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie słodkości :)
    Spróbuję
    http://moniaz125.blox.pl/html
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam :)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Każdy chyba ma taką tremę przed ogłoszeniem pierwszego candy. Ja właśnie moje zakończyłam i jestem bardzo zadowolona :) i Tobie też tego życzę. No i oczywiście zapisuję na Twoje cukieraski i idę pozwiedzać blog :)

    OdpowiedzUsuń
  35. It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne przydasie, chętnie je przygarnę!
    http://magia-domu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. świetny blog i cudne candy:) będę odwiedzać i oczywiście próbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  38. się dopisuję
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja się zapisuję. ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem :) pozdrawiam cieplusio Gosiek :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam.
    Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. i ja się zgłaszam

    magda@buraczewska.pl
    www.zaczarowaneszydelko.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne papierki. Zapisuje się i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeśli można to i ja się zapisuję :)
    http://gessekai.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie się ustawię w kolejce po takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też się zapisuję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  47. Cukiereczki:)
    Zapisuję się i ja.
    Pozdrawiam
    http://szuflandia-malutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. ah chcialabym je miec :)

    marysiasmile@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękności, liczę na to szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  50. moze mi szczescie dopisze
    agulek.4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. fajne rzeczy wiec i ja się zapisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzisz ilu już masz chętnych:)?a jeszcze trochę czasu zostało!ja też się zapisuję z przyjemnością i pozdrawiam cieplutko:)!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. z przyjemnością się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  54. I ja się zgłoszę, co mi tam :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  55. Z miłą chęcią się zapisuję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  56. To ja też z ochotą się dopisuję! :)

    mój e.mail: ecka23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękne candy, z rozkoszą się zapisuję i czekam cierpliwie do losowania:)

    OdpowiedzUsuń
  58. chęęęnie się dopiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też się z chęcią zapisuję :-) Zapraszam również na swoje candy :-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam,
    chętnie spróbuję swojego szczęścia w Twojej zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    Jaspisowa

    http://jaspisowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ooooo, chętnie bym się załapała ;-D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. very nice gift, I hope for the best.
    http://inga2010.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak to mówią w takim jednym radiu:) obecność obowiązkowa:) dlatego jestem!
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  64. hejka ja bardzo chetnie wezme wszystko co daja :* :D pozdrawiam i zapraszam do mnie, ja juz posiadam :-)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja też jestem jak najbardziej chętna na Twoje słodkości!pozdrawiam;)
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Też poproszę o szansę ;) haftemmalowane.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Chętnie się zapisuję ,
    życzę samych pozytywnych inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  68. Jeśli można to i ja się ustawię w kolejce :) http://ineskowo.nlogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Ja też bardzo chętnie się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Pyszne cykrasy, staje w kolejce i zapraszam na moje CANDY: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Również staję w kolejce po cukiereczki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. jeszcze ja! :D może to ja będę miała szczęście...?

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja też chcę. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  75. co prawda w ostatniej chwili ale zapisuję się koniecznie

    OdpowiedzUsuń
  76. Kolejka długaśna, ale się ustawię, może to do mnie uśmiechnie się szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  77. i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  78. fajne słodkości więc z radością się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  79. Czy zdążyłam stnąć w kolejce? :) Pozdrawiam. Asia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...