poniedziałek, 2 maja 2011

Już w domu i protest

Witam wszystkich po bardzo udanym weekendzie. Mam nadzieję, że i Wy spędziliście te dni równie przyjemnie jak ja:) Jeżeli nie, to nie macie czego żałować, gdyż ja za przyjemność musiałam zapłacić taką oto cenę:


Tak, tak. To właśnie to, co widzicie. Śnieg!!!! Myślałam, że mam zwidy jakie. Ale nie, zimne toto, mokre i takie jak zawsze. To nie zwidy! Stąd też mój protest. PROTESTUJĘ! MAM DOSYĆ ZIMY! JA CHCĘ WIOSNĘ!

Żeby poprawić sobie doszczętnie zepsuty  nastrój. Wyprodukowałam nową karteczkę. Tym razem dla bobasa, żeby go na świecie powitać. Kartka powstała według kursu moriony z forum scrappassion.

3 komentarze:

  1. kobieto gdzie Ty mieszkasz? opadom śniegu zdecydowane dziękuję ;)
    a słonikowa kartka urocza

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka:) u mnie też sypie śnieg bleee Przyłączam się więc do protestu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny:)
    kachna - mieszkam na dzikiej północy, prawie pod kołem podbiegunowym:), na wyspie ognia i lodu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...