poniedziałek, 16 maja 2011

Przyszedł już czas

...żeby ogłosić wyniki mojego pierwszego Candy. Zanim jedna z Was będzie mogła ucieszyć się z wygranej, muszę powiedzieć co na sercu mi leży:)
Na sercu leży mi coś, co wcale mi nie ciąży:) RADOŚĆ! Moje pierwsze candy przerosło moje największe oczekiwania! Zgłosiło się aż 83 chętne osoby. I czego ja się tak bałam???
Wspaniale było też poznać tak wiele sympatycznych i interesujących osób. Starałam się odwiedzić wszystkie blogi moich gości i przyznam szczerze, że kilka jeszcze mi zostało:) Ale te zaległości nadrobię z największaą przyjemnością.
Dziękuję wszystkim za udział, odwiedziny i komentarze. Dzięki Wam ten blog nabrał życia i sensu. Pozdrawiam.

Zwycięzcą w moim pięćstekowym candy jest osoba z numerem...



... a pod numerem 1 kryje się:


karka00 gratuluję i proszę o kontakt. Adres możesz wysłać na donikowa@gmail.com

12 komentarzy:

  1. Ja również gratuluję zwyciężczyni :))
    Widzę, że także w kwestii candy miałyśmy podobne obawy :D wiele nas łączy ;)) Prawda, że takie ogłaszanie wyników jest równie ekscytujące, jak ich sprawdzanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :)) Ty też to zauważyłaś? Już kilka razy złapałam się na tym, że myślę o czymś podobnie do Ciebie:)
    Ogłaszanie wyników, odważę się stwierdzić, jest nawet przyjemniejsze, niż ich sprawdzanie:) Końca pracy nie mogłam się doczekać dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo, ale super!
    bardzo się ciesze, dziękuje!!

    OdpowiedzUsuń
  4. karka- gratuluję:)
    donik- czekam na kolejne candy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni, widać że warto być numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mówią że pierwszy nie wygrywa :) A tu jednak...gratuluję zwyciężczyni. Dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. karka00 - nie ma za co:)cieszy mnie Twoja radość:)
    Karolina - coś się szybko zorganizuje, bo zabawa jest super
    Ewa - ja też dziękuję za zabawę. Wiesz ja też się zdziwiłam, bo rzeczywiście rzadko zdarza się, żeby padło na numer 1. Widać w niebie wszystko jest możliwe:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratki! :):):):)

    Swoją drogą szukam chętnych do nietypowej wymianki :) szczegółty tutaj: http://myosthis.blogspot.com/2011/05/ktos-chetny-na-wymianke.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za zabawę :) Szkoda, że się nie udało :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...