sobota, 7 maja 2011

Zaczynam żyć!

... to znaczy normalnie funkcjonować:)
Słońce świeci, ciepło się zrobiło, lada dzień można  spodziewać się zieleni.  To lubię! Po długiej i bardzo ciemnej zimie tego właśnie mi potrzeba. Często zastanawiam się, czy ja przypadkiem nie byłam niedźwiedziem w poprzednim życiu... Całkiem prawdopodobne, biorąc pod uwagę moje zachowanie w zależności od pory roku:)
No dobra koniec marudzenia, przejdźmy do konkretów. Dzisiejszą kartkę zrobiłam dla mamy. Jest taka jak miesiąc w którym mama ma swoje święto... Dla mnie maj jest jak otwarcie okna:)






Do kartki użyłam papierów ILS - Herbaciany ogród, dziurkacza Marty Stewart (listki), stempelka z motylkiem, perełkowych zawijasków Prima. Różę zrobiłam z filtra do kawy, korzystając z rad doświadczonej koleżanki po fachu Sasilli

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...