piątek, 26 sierpnia 2011

Powrót do pracy

... po tak długiej przerwie, był dla mnie, że tak powiem bolesny:) Co widać po mojej craftowej działalności.
Niewiele udało mi się zrobić w ciągu ostatnich trzech tygodni... Wieczorami marzyłam tylko o łóżku i do mojego scrapowego pokoju nawet nie zaglądałam.
Wczoraj dopadło mnie dziwne uczucie, ogromna potrzeba klejenia, cięcia i stemplowania.
Oczywiście uległam temu nagłemu wewnętrznemu wezwaniu i tak powstała urodzinowa kartka i maleńki notesik z karteczkami post it.









6 komentarzy:

  1. Widzę Donato, że chyba nie zamierzasz wywiązać się z obietnicy i zakończeniu zabawy :( Szkoda:( Na swoim blogu wstawię informację o efekcie zabawy Podaj dalej - i szkoda, że nie mogę jej kontynuować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zetk@ to nie tak:( oczywiście zamierzam się wywiązać z tych zobowiązań, które wiążą się z zabawą. Ja też nie dostałam jeszcze przesyłki od osoby u której zgłosiłam się do zabawy, ale nie widzę w tym powodu do zdenerwowania. Jeśli uważasz, że opóźnienie oznacza zakończenie zabawy możesz jak najbardziej ogłosić to na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie jestem zdenerwowana :) tylko należę do osób, które starają się wywiązywać ze zobowiązań. Nie wiedziałam, że ogłosiłaś zabawę w momencie kiedy nie otrzymałaś przesyłki od poprzedniczki. Ja zabawy jeszcze nie ogłosiłam u siebie, gdyż jeden z punktów warunków mówił o tym że można ja ogłosić dopiero po otrzymaniu przesyłki. Nie ma sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, śłiczne są te maleńkie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna karteczka.. bardzo lubię takie połączenia kolorów.. no i notes- SUUUPER!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale to jest śliczne i do tego praktyczne...:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...