poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Zastanawiałam się

... długo, co mogłabym zrobić na prezent urodzinowy dla mojej przyjaciółki. Pomysły omijały mnie szerokim łukiem, a ja  zaczęłam godzić się z potrzebą zakupienia czegoś gotowego.
Szczęśliwie dla mnie pojawiło się nowe wyzwaniena na blogu Lemonade "Zapalamy świece". U mnie natychmiast zapaliło się wiadomo co... żaróweczka nad głową:) I tak oto powstał i prezent i wyzwaniowa praca.

Początkowo miałam zamiar tylko obkleić świeczkę czymś ładnym, jednak jak to często w scrapowej rzeczywistości bywa, wyszło trochę inaczej i powstał exploding box, a w nim i świeczka i życzenia:









Online Digital Scrapbooking

3 komentarze:

  1. Beautiful work, thanks for sharing.
    Thanks for visiting the Pixie Blog and for the shout out for Pixie, good luck!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności!!! :) aż żałuję, że ja na urodziny takiej świeczuszki w pudełeczku nie dostanę! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nic nie wiadomo:) Kiedy masz urodziny?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...