piątek, 21 października 2011

Candy! Candy!

Pogoda byle jaka, robi się ciemno, humor nie najlepszy... Mogę tak bez końca wyliczać...
Postanowiłam coś z tym zrobić! Organizuję candy. Ostatnie okazało się świetną zabawą, która przyniosła mi mnóstwo radości i okazji do poznania wielu nowych, interesujących osób... Taak myślę, że to dobry pomysł:)
Zapraszam wszystkich! Tych, którzy blogi piszą i tych co bardziej gustują w mailach :)

Zapisy trwają do 12 listopada do godz 24-tej. Losowanie odbedzie się następnego dnia
Zasady są tradycyjne : ) Chętni do zabawy zgłaszają swój udział w komentarzach pod postem i dzielą się ze światem moją zabawą, umieszczając zdjęcie z linkiem na pasku bocznym swojego bloga (może tez być wzmianka w poście, jak kto woli). Poniżej mała wersja zdjęcia do wrzucenia na bloga. 


Osoby nie posiadające bloga proszę o zostawienie adresu e-mail. Oczywiście miło mi będzie jeśli dodacie moje małe niebo do blogów przez Was obserwowanych (nie jest to jednak wymagane, aczkolwiek planuję niespodziankę dla moich stałych gości:))

Co można wygrać:

  • zestaw świątecznych stempli Tilda Caft
  • po ok. 3 m. sznurka ozdobnego (czarno-biały i czerwono - biały)
  • ozdobna taśma klejąca
  • ok. 3 m. koronki
  • garść błyszczącego konfetti (gwiazdki, śnieżynki i aniołki)
  • kolorowe obrazki o tematyce świątecznej (idealne do ozdabiania kartek)
  • śnieżynkowe naklejki peel off 
  • mały brokat
  • 10 szt kwiatków
  • garść ozdobnych ćwieków w różnych kolorach 


Mam nadzieję, że przygotowane przeze mnie słodkości przypadną Wam do gustu. Zapraszam serdecznie i życzę Wam miłej zabawy:)


137 komentarzy:

  1. Świetne candy! Ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie ze przypadło do gustu. Już obserwuję od dawna twoje niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję od tak dawna, że nawet nie pamiętam kiedy to było ;))) Faaajnie, że tak spontanicznie ogłosiłaś candy :D Zapisuję się i ja! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również ustawiam się w kolejeczce :) Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisuję się również :) Obserwatorem też jestem. Zapraszam do mnie. haftmatematyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po smakołyki, zagoszczę u Ciebie na dłużej i zapraszam do mnie na candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż mi się oczy śmieją do tych smakołyków więc grzecznie ustawiam się w kolejce chętnych je przygarnąć.

    Zapraszam na mojego raczkującego bloga
    http://niebezpiecznie-natchniona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z ogromną przyjemnością się zapisuję i przesyłam ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja się zapisuję:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne te cukiereczki
    Zgłaszam się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cuda przygotowałaś, z miłą chęcią wpisuję się na listę chętnych do ich przygarnięcia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne przydasie :) dołączam do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  13. super przydasie:) ustawiam się w kolejce.pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda, ze nie dołączasz nic zrobionego przez siebie... Ale i tak się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oczywiście że cukierki przypadły do gustu :) info już umieszczone

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także chętna:)
    Pozdrowionka

    http://marysia-bijou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się w kolejce, świetne przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Candy Superowe :)
    ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie cudne candy....jestem baaardzo chętna i ustawiam się w kolejce przesyłając pozdrowienia!:):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty :)
    http://moniaz125.blox.pl/html/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. super słodko się zapowiada:)

    http://papierowa-vvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne słodkości :)
    Zapiszę się bo jakoś mam słabość do słodyczy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześwietne nagrody, straaasznie kuszą ;) Dlatego grzecznie ustawiam się w kolejce i liczę na szczęście.Jestem obserwatorem bloga, anna.k8@o2.pl pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. i teraz mam dylemat, ostatnio to ja wygrałam, co prawda nie od razu korzystałam z wszystkiego ale na wszystko już wiem że przyjdzie czas :)
    jeśli więc zdecydujesz ze w losowaniu mogę wziąć udział chętnie się zgłoszę i ja bo kusisz słodkościami :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyłączę się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje Candy przypadło mi do gustu :) Tak więc chętnie się zapiszę jeśli można! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. ustawiam sie po cukierasy:-))) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo chętnie dołączę do zabawy!
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam i zapraszam na moją :)

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja sie ustawiam w kolejce po te cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super candy, chętnie się przyłączę do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja się z chęcią zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dołączam do zabawy z nadzieję, że anioły (które kolekcjonuję) do mnie przylecą :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale pieknosci z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce po te skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z przyjemnością stanę i ja :) Info w pasku bocznym -> http://www.alexandra-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale skarby i cudowności przygotowałaś... ustawiam się nieśmiało w kolejce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się do zabawy :)
    kati.sc625@ interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zapisuję się :)
    justynka68@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Same cudeńka, więc staję w kolejce!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. jakie śliczne stemple! marzenie!
    zaraz biegnę obejrzeć Twojego bloga :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie przydasie to prawdziwa gratka - zapisuję się z przyjemnością! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale słodkości!mnie się bardzo podobają i nie mniej będą przydatne,więc zapisuję się czym prędzej;)pozdrawiam!
    julka.julia1985@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też jestem chętna!
    m.kuternowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. fajny bloga :)) Obserwuję oczywiście :)
    Zgłaszam się
    mój e-mail: ewawrob99@interia.pl
    notka: http://mojjpamietnikk.blogspot.com/2011/10/giveaway.html
    :aż się czuję tak.. świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj przypadło, przypadło;) Z chęcią i ja stanę w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  46. No to i ja chętnie ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia w losowaniu ;)
    An-i-ka
    http://an-i-ka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. i ja sie z checia zapisuje na tawoje przydaski. pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się :)
    obserwuję jako modelin0wo
    e-mail: kindziunia7@wp.pl
    notka: http://modelin0wo-shop.blogspot.com/2011/08/rozdawnictwo.html
    Jesteś u mnie w blogrollu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Piękne świąteczne przydasie - oczywiście zapisuje się
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne cukieraski, zapisuję się z wielką chęcią :)
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się w ogonku . I zapraszam do siebie. Pozdrawiam Mila

    OdpowiedzUsuń
  52. nie mogłam się nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Dołączam do zabawy :-) Serdecznie zapraszam do mnie na candy :-)
    http://wmoimmagicznymswiecie-magda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. i ja się ustawiam chętnie :) Pozdrawiam
    http://kalamaja-kalamaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Zapisuje się również do candy
    Pozdrawiam:-)
    http://szydelkowe-robotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudnie tu u Ciebie :). Zapisuje się oczywiście bo kto by się na takie słodkości nie skusił :)
    Dodałam sobie linka do Twojego bloga na swoim pasku bocznym, wiec będę na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie przyłączam się do zabawy :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też się dołączam! Obok takich słodkości nie można przejść obojętnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam: http://art.miastko.org/

    OdpowiedzUsuń
  60. Super cukierasy, ja też chcę! Pozdrowienia,
    Ola
    Warsztatura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Oj przypadły mi do gustu te Twoje słodkości. Ustawiam się w kolejce i zapraszam na Candy do mnie po nowe zestawy papierów ---> www.magicznakartka.pl :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. super słodko:) chętnie się dopiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Dopisuję się oczywiście i pozdrawiam!:)
    http://zonaswojegomeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Z chęcią wpisuję się w poczet oczekujących na losowanie

    OdpowiedzUsuń
  65. Chętnie przygarnę takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale słodkości!! Wpisuję się;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  67. jeszcze ja! :) info dałam w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  68. Ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. Wpisuję się na listę chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  70. i ja grzecznie ustawię się w ogonku - może akurat się poszczęści :) pozdrawiam
    kobitka008@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. To i ja ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  72. I mnie też proszę wpisz na listę do losowania;-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Rewelacyjne candy! Zapisuję się i zapraszam również na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ale bogate candy, w sam raz, aby umilić i osłodzić ponurą jesień!

    OdpowiedzUsuń
  75. Muszę przyznać, że przypadły mi do gustu i bardzo bym się ucieszyła, gdyby trafiły właśnie do mnie :o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Wpadłam tu pierwszy raz (i na pewno nie ostatni) i takie cuda. Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Ustawiam się w dłuuugiej kolejce po cukieraski !!!

    OdpowiedzUsuń
  78. ja tez sie pisze i zapraszam do mnie:
    http://aktoreczka-scrapuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Замечательная конфета!
    Ссылка на боковой панельке!
    http://bloggernatali2010.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. piękne rzeczy przygotowałaś, chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo sympatyczny blog,zreszta candy rowniez:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  82. Staję cichutko w kolejce i czekam na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  83. To i ja staję w tym długim ogonku ;)
    czarna.kobietka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. ustawiam się w kolejce :)

    http://nyuchii.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja się chętnie zapiszę,ładnie tutaj u Ciebie ,pięknie tworzysz,pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  86. Staję do kolejki :)
    Pozdrowionka dla Ciebie. ;P

    OdpowiedzUsuń
  87. Zapisuję się :)
    Kasia
    rozgwiazdunia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. zapisuję się do tej długiej kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Przygotowałaś fantastyczne słodkości, to grzech nie stanąć po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Spróbuję i ja.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Oj ale słodko :) z radością dopisuje się do zabawy.
    malinomania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetne nagrody! Ustawiam się w kolejce. W rewanżu zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam!
    Od jakiegoś czasu obserwuję wszystkie cudowne blogi i Twój oczywiście. Kiełkuje we mnie ogromna ochota stworzenia czegoś własnego. Patrząc jednak na wasze niezwykłe "robótki ręczne" obawiam się, że moich nie postawiłabym obok waszych. Pozwolę sobie jednak korzystać z waszych pomysłów, to cudowna inspiracja dla mnie. Nieśmiło mam ochotę na Twoje Candy (rozzuchwaliłam się bo drugie Candy w których biorę udział).
    Pozdrawiam serdecznie
    Dolores
    (mój e-mail: dorotadybowska5@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  94. Grzecznie ustawiam się w kolejce do tych "słodkości". Niebiańskie nagrody na niebiańskim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  95. no to jestem setna moze na szczęście ja tez się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  96. chętnych, a chętnych, ale co tam kto nie próbuje ten nie wygrywa ;p
    tworzycha.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Wow jaki zestaw, ale ile chętnych..hmm uda się albo nie uda...ale zapisuję się i kropka

    OdpowiedzUsuń
  98. Zgłaszam się oczywiście. :-)
    Blog, na którym umieszczam notkę: liliowaa.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  99. Biorę udział w candy ;)
    Mój e - mail: marysialilia@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Zapraszam również na Candy do mnie.
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. Dobrze,że kolejność nie ma znaczenia,bo byłabym bez szans;)a tak przynajmniej mogę pomarzyć,że mi się uda;)
    skandynawska.indianka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Oczywiście też się zgłaszam ! :P
    ecka23@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. super candy! zapisuje sie wiec szybciutko i trzymam za siebie mocno kciuki :)
    pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapisuję się i ja!asus_33@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. Świetne candy. Świetnie jest trafiać w przeróżne piękne miejsca i jeszcze mieć sznsę na coś tak fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja również się zapisuję na cukieraski :-) banerek na http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Z wielką chęcia ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  109. chętnie przyłączę się do zabawy

    OdpowiedzUsuń
  110. Zgłaszam się. :)
    Mój e - mail: sjulluk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Wpisuję się na listę chętnych. Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  112. z przyjemnością dołączę do tego grona ;)
    zapraszam do mnie
    http://lawendowe-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. dołaczam się i ja
    pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  114. Grzecznie staję w kolejce i zapraszam na candy do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  115. Ustawiam się w kolejce i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  116. Zglaszam się zgłaszam :P
    majaswatek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  117. och te tildowe stemple :) chyba kazdy je chcialby miec :) ja tez probuje szczescia :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Cudowne cukieraski, a Tildowe stemple to już marzenie :) Zapisuję się i liczę na odrobinkę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Chyba w ostatniej chwili ...
    Zapisuję się...

    OdpowiedzUsuń
  120. ile tych słodkości! z chęcią przyłączam się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  121. och jakie cudownosci
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. wskakuję do kolejki :)

    http://asiascrap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. Śliczności, nie sposób się im oprzeć!

    wyplataneopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. ustawię się w kolejce:)
    tworczy-kacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Chętnie się zapiszę i zapraszam na mój konkurs http://sztukaikunszt.blogspot.com/2011/10/100-postow-i-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja też jestem chętna, co prawdą w ostatniej chwili się zapisałam, ale jednak mi się udało:)
    Banerek na kilkascian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Zgłaszam się!
    Kocham scrapbooking :)
    http://my-teenage-fashion.blogspot.com/

    Przepraszam, że tak późno, mam nadzieję, że weźmiesz mnie pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  128. Świetne candy :). Zgłaszam się. Obserwuję. Umieściłam banner na pasku bocznym http://myworldandmycrayons.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Ewelina ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...