piątek, 28 października 2011

Nudzę się

...potwornie, siedząc z chorymi Chłopcami w domu.
Chłopcy też się nudzą. W związku z nudą bojkotują wszystkie moje pomysły zabaw i zajęć rekreacyjnych. Generalnie, jesteśmy chorowaniem zmęczeni  :( Mam nadzieję, że choróbsko pójdzie sobie precz w ciągu kilku najbliższych dni...

W craftowej sferze mojego życia, staram się funkcjonować normalnie pomimo panoszącego się  w domu wirusa.
Dzięki tym wysiłkom powstała nowa, świąteczna kartka. Robiłam ją w kilku podejściach, ze względu na domagających się uwagi, chorujących Chłopców:)




Dziękuję za Wasz liczny udział w moim candy. Powiem szczerze, że wyśmienicie zdało ono egazamin jako lek na jesienną chandrę:) Wieczorami odwiedzam Wasze blogi i czytam, oglądam, zachwycam się i dziwuję aż do późnej nocy. Jeszcze raz Wam dziękuję i pozdrawiam, życząc miłego, pełnego uśmiechu weekendu.

12 komentarzy:

  1. Piękna karteczka! Jeśli robiona w takich warunkach, to .. no no, podziwiam. Ja nie cierpię robić kartki na raty... :(
    Zdrówka życzę!! i cierpliwości... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna karteczka :)
    Zapraszam do zabawy kolorami http://digi-scrappl.blogspot.com/2011/10/kolorowo-teczowo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Очень красивая, хорошая работа!

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest cudowna - nie jest 'przesadzona' :-) i bardzo świąteczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka śliczna, choinką jestem zachwycona:)
    Chłopcom życzę zdrówka, bo wiem, jak to jest, gdy dzieci chorują;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie sie nudzisz!! Takie cuda powstaja z tego nudzenia sie!! Gratulacje!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest cudna. Wspaniale wielowymiarowa. Moja córa od września chodzi a raczej nie chodzi do przedszkola. Mikrob za mikrobem, też się nudzimy pomimo starań, więc doskonale Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech choróbska idą precz!!!
    Piekna kartka.
    Właśnie mi uświadomiłaś że czas rozpocząć tworzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kartka! A przede wszystkim życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję dziewczyny za wszystkie miłe słowa i życzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna kateczka :)
    Masz zdolności i świetnie je wykorzystujesz a co do terapeutycznego działania scrapowania - też to u siebie zauważyłam :D Więc łączę się z Tobą moja droga telepatycznie i scrapowo

    Pozdrawiam
    http://nibyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...