niedziela, 23 października 2011

Sezon na kartki

...bożonarodzeniowe ruszył u mnie wielką parą. Wczoraj wieczorem powstały dwie następne. Jeszcze kilka i będę miała z głowy:)
Humor ostatnio mam zdecydowanie lepszy:) Wasz odzew na moje candy jak do tej pory jest wspaniały, nie spodziewałam się tylu natychmiastowych reakcji :) Miło jest spotkać "starych" znajomych, których poznałam w trakcie mojego pierwszego candy, cudownie też jest poznać nowe osoby i mieć okazję odwiedzić ich blogi. Dziękuję za wszystkie wizyty, komentarze i miłe słowa... Przesyłam Wam niedzielne pozdrowienia i życzę udanego tygodnia.





7 komentarzy:

  1. Jak to dobrze, ze do Ciebie w końcu trafiłam! Śliczne te kartki :)Szczególnie ta pierwsza jet bombowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi:) Rozgość się i czuj się jak u siebie:) Dziękuję za uznanie i miłe słowa. Ja już też zdążyłam do Ciebie zajrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteluch :) ta pierwsza taka mroźna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza bardzo mi się podoba, w mroźnym klimacie a za razem taka delikatne.
    Pozdrawiam

    http://marysia-bijou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna motylkowa choinka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...