piątek, 14 października 2011

Świąteczny nastrój

... dopada mnie średnio co parę dni. Nie wiem czy jest to spowodowane zmianą pogody, czy moim postanowieniem, że w tym roku kartki świąteczne zacznę robić zdecydowanie wcześniej:)
Jakikolwiek jest powód zaowocował on kartką bożonarodzeniową. Zrobiłam ją z papierów, którym nie mogłam się oprzeć przy okazji ostatniej wizyty w sklepie z przydasiami - Bo Bunny Midnight Frost Powder i Echo Park Snow.

Od kilku dni zaczęło do mnie docierać, że nadciąga zima... robi się coraz ciemniej. Już niedługo, na kilka długich miesięcy spowije mnie mrok. Jak ja tego nie lubię! Znowu, jak co roku zrobię się powolna i zaspana. Będę tęsknić za światłem dziennym i latem. Ale co najgorsze, ciężko mi będzie zrobić porządne zdjęcie... Te krótkie chwile kiedy jest jasno, spędzam w pracy...



4 komentarze:

  1. Przepiękna jest ta kartka!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna taka mroźna karteluch :)Pozdrawiam i zapraszam na cukierski

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny:) Miło mi Was tutaj gościć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z kulistymi śnieżynkami!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...