niedziela, 9 października 2011

Zainspirowana

... smash bookami K&Company i potrzebując miejsca na zebranie myśli, stworzyłam sobie specjalny zeszyt.
W owym zeszycie zamiar mam utrwalać dobre pomysły na różne rzeczy, nie tylko scrapowe... Znajdą się tam na pewno przepisy na smakołyki, miejsca , które chciałabym odwiedzić, lub już odwiedziłam, moje postanowienia, książki do przeczytania, filmy do obejrzenia, różne mądre myśli do zapamiętania, próby scrapowych technik... Mogłabym wyliczać bez końca.

Zeszyt powstał z różnych papierów, które przycięłam do odpowiedniego rozmiaru. Okładkę zrobiłam z tektury, którą okleiłam czystym bawełnianym materiałem (tanio zakupionym w IKEA) używając Mod Podge. Całość zbindowałam bind it all. Zeszyt otrzymał także swój tytuł : "Myślobieg".

Poniżej kilka zdjęć...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...