niedziela, 6 listopada 2011

Choinki


...opanowały mój warsztat i nie chcą go opuścić:) 




Nie scrapowałam przez ponad tydzień. Nie było warunków... 
A nowa kartka powstała w zamęcie spowodowanym przez zmiany życiowe, konieczność podejmowania ważnych decyzji i nawarstwione sprawy do załatwienia. Dobrze, że chociaż Chłopcy doszli do siebie...
W ciągu ostatniego tygodnia po raz kolejny doszłam do wniosku, że scrapowanie pełni w moim życiu funkcję terapeutyczną:)

Dziękuję wszystkim moim gościom za miłe słowa. Dzięki Wam nawet najtrudniejsze dni stają się jaśniejsze.
Pewnie już o tym pisałam ale powtórzę (bo się strasznie cieszę) - Wasz liczny udział w moim Candy, przeszedł moje najśmielsze oczekiwania:) Juupijej i wiwat dla Was:)


6 komentarzy:

  1. Piękna kartka! A choinka niesamowita po prostu :) Trzymaj się ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,kartka prześliczna!!! Pamiętaj,że masz przyjaciół na których zawsze możesz liczyć!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, od razu czuć, że do Bożego Narodzenia bliżej niż dalej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, widać że zbliżają się święta...
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna karteczka, z fajnym klimacikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Uwielbiam takie przeszycia w kartkach, muszę sobie koniecznie kiedyś maszynę sprawić...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...