czwartek, 24 listopada 2011

Kanapowy nastrój

... trzyma mnie nadal. Walczę ze sobą każdego dnia, by nie zalec na sofie i nie zacząć porastać kurzem:) Póki co, trzymam sie jakoś i nawet udało mi się wyscrapować dwie rzeczy ( hej hej!).
Siłą napędową była myśl. Myśl o przeprowadzce, która czeka mnie w ciągu najbliższego tygodnia.
Uzmysłowiłam sobie, że muszę moje sprzęto-skarby zapakować w pudła i przez jakiś czas nie będę w stanie kleić ni ciąć niczego. Myśl ta poraziła mnie paraliżem, zmroziła do kości i okryła dreszczem... Mieć lenia, tudzież cierpieć na brak weny to jedno, a wiedzieć, że się nie da przez jakiś czas, to już zupełnie co innego:)
I tak powstał sekretnik dla mojej ukochanej siostrzenicy. Siostrzenica, podobnie jak moje własne dzieci, podlega nieubłaganemu wpływowi czasu i powoli zmienia się z dziecka w panienkę... Mam nadzieję, że będzie się dobrze bawiła, zapisując wszystkie swoje tajemnice w sekretniko-pamiętniku... Ja przy produkcji wyżej wspomnianego, zauważyłam, że z braku córki, czerpię ogromną radość z tworzenia rzeczy dla dziewczynki:)

Z rozmachu powstała też urodzinowa kartka dla pewnej córki (wkrótce trzydziestoletniej).

A teraz proszę o zopatrzenie się w cierpliwość, gdyż nastąpi wysyp zdjęć. Musicie wybaczyć mi ich
nie najlepszą jakość. Bardzo trudno mi jest upolować światło dzienne:( a robienia ładnych zdjęć przy świetle sztucznym niestety nie opanowałam.

Kilka stron sekretnika ozdobiłam moimi (trochę nieudolnymi, ale liczą się chęci) rysunkami, aby poddać młodej damie kilka pomysłów.





Kartka powstała ze scrapcakowych papierów. Po kilku miesiącach leżakowania doczekały się pocięcia:) Dojrzałam.
Po raz kolejny kartka z Karolowych papierów zrobiła się prawie sama. Myślę, że Karola jest nie tylko nieziemsko utalentowaną scraperką, myślę, że ma też w sobie coś z czarownicy:)





Wszystkim, którzy przetrwali tego przydługiego posta, życzę miłego weekendu. Myślę, że przez jakiś czas mnie tutaj nie będzie (wiecie pakowanie pudeł, przenoszenie pudeł, rozpakowywanie pudeł itd.), ale wiem, że będę tęskiniła...

4 komentarze:

  1. Ja też będę tęsknić za Toba!! Całe szczęscie,że mogę Cię oglądać na żywo :-))
    A kartka i sekretnik to istne cudo!!! Buziaczki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze jedno-pamietaj,że z przeprowadzką to pomożemy-nie martw się!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję słońce:) Od razu mi raźniej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sekretnik świetna ale kartka rewelacja :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...