środa, 30 listopada 2011

Krótko będzie i zwięźle

...ponieważ siedzę na pudłach i pakuję następne:)
Nie wytrzymałam i zanim zapakowałam moje skarby, postanowiłam coś jednak jescze skleić:)
I tak skleiłam trzy słoiki i jedną kartkę.
Przerobione słoiki mają za zadanie pomóc mi w przetrwaniu tych kilku najciemniejszych miesięcy w roku. Szkoda tylko, że musiałam je prawie zaraz po zrobieniu zapakować. Próbę generalną jednak przeszły:)

Dzisiaj pokazuję słoiki. Kartką pochwalę się po zakończeniu mieszkaniowej rewolucji.

P.S. Kwiatki na jednym ze słoików powstały z filtrów do kawy wg. przepisu i wskazówek Sasilli.


3 komentarze:

  1. Piękne słoiki, kwiatki zachwycające... Pozdrawiam;)
    http://ewuva.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję dziewczyny i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...