niedziela, 13 listopada 2011

Wyniki candy

Nadeszła chwila, na którą czekało wiele osób:)

Drugie candy w historii mojego bloga przeszło moje najśmielsze oczekiwania... Zgłosiło się 136 osób!
Dziękuję wszystkim za odwiedziny, chęć zabawy i ogrom miłych słów. Dzięki tej zabawie poznałam mnóstwo nowych, ciekawych osób i miejsc - Waszych miejsc...

Żeby nie przedłużać... Wyniki losowania prezentują sie tak:


A numer 68 to:


nirshya.dwbh gratuluję i czekam na maila z adresem:)

Na tym jednak nie koniec... mam jeszcze małą niespodziankę dla moich stałych czytelników:)

Niespodzianka trafi do osoby z numerem:  



Według mojej listy obserwatorów numer 1 to joanna:)
Czekam na kontakt, niespodzianka czeka:)

Jeszcze raz wszystkim dziękuję, zwyciężczyniom gratuluję a każdej osobie, która tu zagląda życzę miłego tygodnia:)

11 komentarzy:

  1. Witam!!!!!!!!!!!
    Z radości brak mi słów... cudowna niespodzianka, bardzooooooooo dziękujęęęęę :)))
    Życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję i dziękuję za dobrą zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za dobrą zabawę , gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też dziękuję dziewczyny za wspaniałą zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję
    za fajną zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. :O nadal nie wierzę, że w końcu udało mi się coś wygrać :o

    Baardzo się cieszę!!! Dziękuję za możliwość wspaniałej zabawy!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...