wtorek, 22 listopada 2011

Zimno, ciemno i wietrznie

...zrobiło się u mnie ostatnio. Najchętniej zagrzebałabym się pod kocem na kanapie i tak przezimowała kilka następnych miesięcy. Niestety wypełnione obowiązkami życie nie pozwala mi na takie spędzanie zimy... a może z drugiej strony, to i dobrze... bo tak sobie myślę, że na wiosnę to bym pewnie ważyła z 20 kilogramów więcej:)
Scrapowo też jakoś oklapłam, przez ostatni tydzień udało mi się jedynie dokonać tylko dwóch świątecznych kartek. Miały być proste. No to są proste...
Przesyłam wszystkim ciepłe pozdrowienia:)





6 komentarzy:

  1. Proste i śliczne :)
    Wyskakuj spod koca i klej, bo chcemy więcej takich cudowności oglądać! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Moja,na proste kartki to one nie wygladaja!! Kolejne slicznosci!!Piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste ale cudne. Nie zawsze nadmiar ozdobników cieszy oko. Ta druga jest po prostu kapitalna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny. Dzięki Wam od razu człowiekowi raźniej:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...