niedziela, 15 stycznia 2012

Ciąg dalszy

... realizacji jednego z moich noworocznych postanowień, nastąpił dzisiaj, wczesnym popołudniem :) Postanowienie ( a dokładniej rzecz ujmując wyzwanie) dotyczy moich zapasów różnego rodzaju ścinków papieru i innych scrapowych materiałów (które sumiennie zbierałałam, bo a nuż się do czegoś przydadzą). Porażona wizją zapełnienia całego pokoju rzeczonymi zapasami, postanowiłam, że w tym roku każdy z moich projektów ma składać się z  owych ścinkówlub zawierać jakiś element z nich powstały .
Wszyscy wiedzą jak to bywa z noworocznymi postanowieniami...:) Ja mam jednak nadzieję wytrwać i dzięki temu zwyciężyć walkę ze ścinkami!

Dzisiaj zmierzyłam się z kawałkami filcu. W ten sposób ozdobiłam moje, pochodzące z IKEA pojemniki (czy jak to się tam zwie) na długopisy i inne sprzęty.





Na mojej biurkowej półce zrobiło się wiosenniej:)

Osoby zainteresowane przepisem na takiego kwiatka z filcu, zapraszam do zakładki Kursy/Pomysly w górnej części strony głównej. Jeśli skorzystacie z mojego kursu, miło by mi było gdybyście się ze mną podzielili efektami (przy pomocy linka w komentarzach).

A teraz życzę wszystkim udanego tygodnia i łagodnej zimy:)




Pin It

6 komentarzy:

  1. Super pomysł na wykorzystanie resztek zalegających,bardzo fajnie to wygląda,dzięki za kursik na pewno skorzystam, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiało wiosną. Super! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wykorzystane ścinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiatki śliczne!! Pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł! Takich postanowień warto się trzymać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...