czwartek, 5 stycznia 2012

Czas

...pędzi jak szalony! Ucieka, wymyka się spod kontroli! Nawet nie wiem gdzie podziałam ostatnie dwa miesiące:) Patrząc z dłuższej perspektywy, to w zasadzie nie jestem pewna co do ostatnich lat kilkunastu...
Refleksje na temat czasu pojawiły się u mnie w związku z pewnym szczególnym jubileuszem... Jedna z bardzo bliskich mi osób kończy niedługo lat 40... Dziwne, bo dla mnie ciagle ma lat 20 z kawałkiem:) ... i co najciekawsze myślę, że to się nigdy nie zmieni:)

Nowa kartka powstała z okazji tychże urodzin. Myślę, że dobrze odzwierciedla moje "poczucie" czasu i wieku...






 

4 komentarze:

  1. niestety mi tez tak szybko czas ucieka :( sliczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Wam dziewczyny za odwiedziny i miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...