sobota, 25 lutego 2012

Moja blogowa seria

Lubię scrapowanie. Uwielbiam wręcz. To moje hobby daje mi mnóstwo radości, posiada jednak także swoje ciemne strony:) Pomijając koszty związane z zakupem różnych materiałów i sprzętów taką ciemną stroną (przynajmniej dla mnie) jest utrzymanie porządku w zgromadzonych przeze mnie rzeczach. Zauważyłam, że dobra organizacja miejsca pracy i sposobu przechowywania materiałów, pozwala nie tylko czerpać więcej przyjemności ze scrapowania, ale także obniżyć koszty tego hobby. Zaczęłam więc sukcesywnie porządkować wszystko, co posiadam i wiąże się ze scrapowaniem.
Chcąc podzielić się z Wami moimi organizacyjnymi pomysłami i postępami w realizacji tego przedsięwzięcia postanowiłam poprowadzić blogową
serię "Akcja Organizacja".

Zainteresowanych zapraszam na stronę serii, na którą traficie klikając w poniższy obrazek, który znajdziecie na pasku bocznym.


 Życzę miłej lektury i mam nadzieję, że moje pomysły przydadzą się niektórym z Was. Jeśli tak, miło mi będzie jeśli zechcecie się podzielić ze mną efektami Waszej pracy, zostawiając link w komentarzach. Pozdrawiam i jescze raz zapraszam.

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł na uporządkowanie ścinków , mi też jest szkoda ich wyrzucać i tak odkładam na boczek :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł rewelacja!!Tylko do zaadoptowania!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna akcja!!! Część pierwsza - rewelacyjna! Dzięki bardzo, BARDZO!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i nie ma za co:) Mam nadzieję, że się seria przyda.
    Za tydzień planuję kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...