poniedziałek, 6 lutego 2012

Proporcjonalnie

... do tempa rozpuszczania się śniegu (ktory zalegał u nas zdecydowanie za długo) i wydłużania się dnia, poprawia się mój nastrój:) Mam nadzieję przebudzić się wkrótce z zimowego snu...

Scrapowo jestem znowu na etapie notesów. Myslę, że będą one pojawiać sie u mnie  regularnie. Otoczona nauczycielami, którzy nałogowo wszysztko notują, co jakiś czas dostaję zamówienie na takowe. Najnowsze egzemplarze (które miały być proste i wygodne w użyciu) można zobaczyć poniżej.







5 komentarzy:

  1. Proste,ale efektowne,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zwłaszcza ten drugi mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne , podoba mi się ten drugi , taki troszkę wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez chce taki!! Super!! Sliczne!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...