środa, 19 grudnia 2012

Najwyższa pora

... wyleźć z ukrycia.
Po kilku długich miesiącach milczenia, nickompletnienierobienia scrapowo i blogowo, zebrałam się w sobie i postanowiłam dostąpić nawrócenia na właściwą drogę :)

Myślę, że moim blogowym znajomym należy się ode mnie kilka słów wyjaśnienia:

słowo nr 1: nie wyzbyłam się mojej pasji, wręcz przeciwnie - tęskniłam za nią
                diabelnie :)

słowo nr 2: wykończyły mnie przeprowadzki. Dwie migracje (w 6-cio
                 miesięcznym odstępie) z całym  dobytkiem i rodziną, których stałam
                 się aktywnym uczestnikiem pochłonęły mój czas, energię i całą
                 uwagę.
   

słowo nr 3: ciągłe remonty dołożyły swoich parę groszy, dobijając i tak
                 zdecydowanie nadwątlone "moje ja" :)

Słów takich dopisać mogłabym jeszcze kilka, jeśli nie kilkanaście... Cóż, nie będę ukrywać - mijający rok, zaliczę do tych zdecydowanie pracowitych. I, żeby nie było tak bardzo pesymistycznie i narzekająco, dodam, że wyzwania przed, którymi przyszło mi stanąć, wiele mnie nauczyły.

Gdzieś tak przed tygodniem udało mi się w końcu zorganizować na nowo mój scrapowy kącik (juuuupi ! ). Świątecznych kartek niestety nie udało mi się już w tym roku zrobić. Powstały za to świąteczne upominki m.in. dla nauczycielek moich chłopaków. Czekoladki Hersheys i pyszne ciasteczka czekoladowe, kokosowe i orzechowe trafiły do zwykłych słoików po kapuście i dżemie. Słoiki natomiast dastały nowe ubranka :)






4 komentarze:

  1. Donciu,przepiekne prezenciki!! Cudo jednym slowem!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciasteczka z tak ozdobionych pojemniczków będą smakować wybornie :)))
    Pozdrawiam cieplutko ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia i radości w ten świąteczny czas

    ‎.._██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
    ¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°••°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°••°*"˜¯`´¯˜"*°
    życzy Aśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny :) Buziaki dla Was :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...