niedziela, 30 grudnia 2012

Nowy Rok

...już czai się za rogiem. Razem z nim nowe wyzwania, radości, atrakcje i możliwości.
Macie jakieś noworoczne postanowienia?
Według statystyk zdecydowana większość takich postanowień wiąże się z naszym zdrowiem. Najczęściej obiecujemy sobie, że schudniemy, będziemy zdrowo jeść , rzucimy palenie lub zaczniemy uprawiać sport.
Ja w tego typu obietnicach, stałam się już chyba ekspertem, dokonuję ich prawie każdego dnia... z myślą "od następnego poniedziałku" :D
W tym Nowym 2013 Roku postanawiam jednak: koniec z próbami zmiany siebie na siłę! W tym roku mam zamiar cieszyć się życiem, cieszyć się każdym jego dniem i najmniejszymi nawet dobrymi rzeczami, które czają się na każdym rogu!
Myślę, że jeśli uda mi się zrealizować to moje postanowienie, reszta przyjdzie sama... Zobaczymy...A póki co:
Wszystkim, którzy tutaj do mnie zaglądają, życzę wszystkiego co naj w Nowym Roku. Spełnienia marzeń, spokoju, radości na każdy dzień i morza nowych możliwości do wykorzystania. 

Przez to świąteczno-noworoczne zamieszanie zapomniałabym o nowej kartce.
Zielonej, wesołej... a bo tak ciemno za oknem... :)






1 komentarz:

  1. Cudna kartka :)
    Tobie także wszystkiego naj... w nadchodzącym roku.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...