wtorek, 1 stycznia 2013

Rozkręcam się

... powoli w tym Nowiutkim Roku.
Znalazłam w szafie małą, drewnianą komódkę, zakupioną wieki całe jeszcze przed wszelkimi przeprowadzkami. Jako że wykonana była z surowego drewna, komódka wymagała obróbki.
Wyciągnęłam więc farby akrylowe (czarną i kremową) i pomalowałam całość kilkoma warstwami, próbując osiągnąć efekt postarzenia. Po wyschnięciu przetarłam wszystko papierem ściernym, delikatnie żeby nie zetrzeć za dużo wierzchniej warstwy kremowej farby. Następnie wygrzebałam papier do scrapowania i wycięłam z niego kwiatki, które przykleiłam w odpowiednich miejscach Mod Podgem. Całość po wyschnięciu polakierowałam.
Efekt osiągnęłam następujący:





4 komentarze:

  1. Urocza. Ja właśnie zamówiłam pierwsze przydasie do scrapu i będę coś próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło :) Pracowicie zaczęłaś roczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny za słowa uznania :) Morrora - powodzenia i koniecznie pochwal się efektami. Caro78-Pysia - no, obiecałam sobie, że w tym roku będzie się dużo u mnie działo scrapowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzielo sztuki!! Przepiekne Donciu!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...